Kjøpsvilkår

Forretningsinformasjon:
Liontech IVS
Lillegrund 10a,
CVR-nr 39664178

Betaling
Liontech godtar betaling med VISA, VISA Electron, Mastercard og JCB. Kontoen belastes når varen er sendt.

Alle beløp er i NOK (Norske kroner) og er inkl. mva.
Liontech bruker en godkjent betalingsserver som krypterer din kortinformasjonen ved hjelp av SSL (Secure Socket Layer) protokoll. Dette betyr at informasjonen din ikke kan leses.

Leveranse

Liontech leverer på alle hverdager, når bestillingen er mottatt før kl.12.00.

Vi har i utgangspunktet 24-48 timers levering på 95% av våre bestillinger. Disse sendes fra vårt danske lager i Kastrup. Ved andre leveringstider er dette oppgitt på produktsiden vår under fanen "Levering."

Klagerett

Det gis 2 års klagerett i henhold til forbrukerkjøpsloven. Vår klageadgang gjelder mangler i materiale og/eller produksjon.
Klagen gjelder ikke feil eller skader som oppstår som følge av feil bruk av produktet/tjenesten.

Liontech dekker den rimeligste returmetoden. 

Ved retur

Henvendelser og klager rettes til:

Liontech
Pladehals alle 23
2450 København S

Pakker sendt med postoppkrav godtas ikke.

Refusjon

Vennligst send din kontoinformasjon slik at vi kan overføre tilbake det avtalte beløpet.

Angrerett
Det er 14-dagers angrerett på varer som er kjøpt i vår nettbutikk.
Fristen beregnes fra dagen du mottok din bestilling.

Du må dekke returkostnadene selv.

Hvis du ønsker å bruke angreretten må dette meldes til oss senest 14 dager etter kjøpet. Forsendelsen må returneres til oss senest 14 dager etter dette.

Varens tilstand når du returnerer den.

Du er kun ansvarlig for forringelse av varens verdi, som skyldes annen håndtering enn det som er nødvendig for å bestemme varens art, egenskaper og måten den fungerer på. Med andre ord - du kan prøve varen på samme måte som om du prøvde den i en fysisk butikk.

Hvis varen er prøvd på en annen måte enn det som er beskrevet ovenfor, anser vi den som brukt, noe som betyr at ved kansellering av kjøpet vil du bare motta en del eller ingenting av kjøpesummen tilbake, avhengig av varens kommersielle verdi.

For å motta hele kjøpesummen tilbake gjelder de samme reglene som i en fysisk butikk. Du kan prøve produktet, men ikke ta det i bruk.

Klager - oversikt og lenker:

Ønsker du å klage på et produkt som er kjøpt i nettbutikken vår, kan en klage sendes til:

Center for Klageløsning
Nævnenes Hus, Toldboden 2
8800 Viborg

Du kan sende en klage til Center for Klageløsning via Klageportalen til Nævnenes Hus: https://kpo.naevneneshus.dk/

Hvis du er forbruker bosatt i et annet EU-land, kan du sende klagen din via EU-kommisjonens elektroniske klageplattform.
Plattformen finner du her: http://ec.europa.eu/odr

Sender du en klage her, skal du oppgi vår epost-adresse: info@domæne.dk